Συχνές ερωτήσεις

Το ‘Ballerie’ είναι ένα μέρος που λατρεύουμε το χορό και ό,τι ο χορός αντιπροσωπεύει, το ήθος, την καλλιέργεια, τη σωματική και ψυχική έκφραση.

Σκοπός μας είναι να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις εκείνο το προϊόν που εκφράζει ιδανικά την προσωπικότητά σου.

Τι γίνεται με τα μεταφορικά;

Συνεργαζόμαστε με την ΕΛΤΑ COURIER και οι αποστολές των παραγγελιών αφορούν όλη την Ελλάδα. Το κόστος για την αποστολή των παραγγελιών είναι 3,50 € και ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες πάνω από 70 €. Η παράδοση γίνεται από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Υπάρχουν οι εξής τρόποι πληρωμής:

  1. Πληρωμή με αντικαταβολή (παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας).
  2. Πληρωμή με κατάθεση στην τράπεζα.
Ποια είναι η χρέωση με την αντικαταβολή;

Η πληρωμή με αντικαταβολή συμπεριλαμβάνει ένα μικρό κόστος (+2,50 €) μαζί με το ΦΠΑ.

Τι είναι η αντικαταβολή;

Αντικαταβολή είναι ένας τρόπος πληρωμής για προϊόντα που παραγγείλατε και που η πληρωμή τους γίνεται τη στιγμή που τα παραλαμβάνετε. Η αντικαταβολή δεν έχει να κάνει με τα μεταφορικά έξοδα.

Τι γίνεται με τα μεταφορικά αν αγοράσω προϊόντα από 70 € και άνω;

Για αγορές από 70 € και άνω τα μεταφορικά έξοδα (δηλαδή τα 3,50 €) είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Σε ποιον λογαριασμό τράπεζας θα καταθέσω τα χρήματα για την πληρωμή της παραγγελίας;

Συνεργαζόμαστε με την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και ο λογαριασμός είναι:
ΙΒΑΝ: GR 5701103970000039768119735
Λογαριασμός: 397/681197-35
Δικαιούχος: ΚΑΤΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Βεβαίως μπορείτε να το επιστρέψετε.  Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2410-281848 ή στείλτε μας email στο shop@ballerie.gr, εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος και εμείς θα σας καθοδηγήσουμε.

Τι γίνεται σε περίπτωση που το λάθος είναι δικό σας;

Ενημερώστε μας μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος και η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνει αμέσως. Στην περίπτωση αυτή, εμείς αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής.

Υπάρχει ασφάλεια με τα προσωπικά δεδομένα που θα εισάγω;

Σας εγγυόμαστε ότι η χρήση προσωπικών στοιχείων στο κατάστημά μας, γίνεται μόνο για λόγους που αφορούν στην παροχή των υπηρεσιών και επικοινωνίας, και για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Απαγορεύεται η χρήση τους από τρίτους ή η χορήγησή τους σε τρίτους, και σεβόμαστε την τήρηση του απορρήτου και της εμπιστευτικότητας.

Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό;

Όχι δεν είναι απαραίτητο, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού, εισάγοντας απλά μόνο τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν για την αποστολή της παραγγελίας.

Ποια τα οφέλη αν δημιουργήσω λογαριασμό;

Με τη δημιουργία λογαριασμού μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών, την εξέλιξη της παραγγελίας σας, να διαχειριστείτε τις διευθύνσεις αποστολής και χρέωσης και να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας.

Πως θα επιλέξω την κατάλληλη Pointe;

Για να επιλέξεις την κατάλληλη Pointe πρέπει να γνωρίζεις την ανατομία της. Δηλαδή, εκείνα τα μέρη της Pointe που πρέπει να δώσεις προσοχή ώστε η Pointe να προσαρμόζεται στο δικό σου τύπο ποδιού. Η παρακάτω εικόνα δείχνει αναλυτικά όσα πρέπει να γνωρίζεις.

pointe_faq

Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;

Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε